JULLLLOOOOVVVVV FÖÖÖÖRRRFÄÄÄNNN!!!!

HEJHEJ!!
Igår så blev det jullov :P Fett med najs!
Efter skolan va jag med Bea, Linnea, Curre, Saron och vida. Först gick vi och åt och sen till stan. Det var trevligt :)
Sen så åkte jag hem och hade tråkigt :P
Idag så vaknar mamma oss klockan 08.00 och säger att vi ska ut :P Man ba trevligt-.- (n)
Så jag köpte några julklappar till några. Sen så åkte vi hem, jag fick slå in en massa och skrev julrim. Hahah det va roligt!
Imorgon så åker vi upp till fjällen :) KUL KUL KUL!!!! Jag längtar verkligen. Sen så är detjulafton på fredag, kan det bli bättre? Ah det kan det faktikst :P
Men nu måste jag sovaaaa!!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0