Heheh^^

Hejhej!
Jag vet, jag har inte bloggat på länge. Men har verkligen inte haft lust xD
VI har inte haft så många prov eller läxor den här veckan. NICEEE!!! Men jag pluggar historia för att vi har läxa xD Men vi har några läxor nästa vecka och ett prov.
Det har inte hänt nånting roligt. Eller jo eller nää... Men det har varit mycket fika den här veckan.
Idag skulle vi till café och fika men vi så få så vi gjorde inte det. Sen så på profiltiden så skulle vi ha fika med oss.
Imorgon har vi julavslutning med laget och då ska man ha med sig fika :)
Jag har börjat virka det är kul :)
Här kommer lite bilder!
<333
Smile :)
Så mycket har jag virkat idag! Som ni ser på bilden så pluggar jag!
Oh jag längtar tills på lördag. Vi har match mot polisen. Förra gången vi mötte de gjorde jag ju illa mitt knä. Men det kommer nog inte hända igen!*Hoppas
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Är det ett par vinter trosor du håller på att virka ??? :-)))

2010-12-10 @ 19:27:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0