Bilderna jag egentligen skulle lägga upp igår!

Hej!
Här kommer alla andra bilder!
 Hahaha jag..eh.. ah spela roll :S :D

heheh tomater :D TVILINGAR!
Hahah..
Hahah Sara drack nån energidryck från lidl. Och nån måste ha drogat den. Hon blev helt(flummig!) :S HAHAH <3 Amanda är lite blyg. HEHEH

Mina skor is the SHIIIET!! ;)

Hahah mina tänder ser helt konstiga ut. Hon som täcker sin ansikte är AMANDA WIRDI :D <3 Min katt :D
 Sööt! <3
XD HAHAH SARA <3
Me. Jag rörde handen när jag tog bilden det är därför den ser lite :S
 Hon stänger sina ögon HELA tiden när hon skrattar. HAHAh <3
-.-
Okii. När vi skulle hem i bussen.
Ska snart till basketen. Det är 3mot3 tunering idag!




Hejdå



Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0