Var trött.

Hejhej!
Förlåt om jag inte skrev nåt på  igår kväll. Vi åkte till Zaches middag. Det var trevligt. Vi hoppade studsmatt, spelade kort och åt middag och efterrätt. Det var gott. Vi kom hem vid nio. Jag var så himla trött så jag gick och la mig direkt. Hehe. Så jag skrev inget inlägg.
Jag ska försöka skriva inlägg den hära veckan men om jag inte skriver så är det för att jag har mycket att göra.
Efter skolan ska jag hem. Idag har jag träning. Huh. Jupp. Och imorgon är det ochså träning. Imorgon ska jag hämta Nala från dagis imorgon.
Vår första lektion är geografi sen svenska,lunch,matte,svenska och spanska.  Så det är fem lektioner idag. Bläää. Imorgon är det en kort dag. Yees.

Jag ska gå snart.
Jag kan lägga in dagens låt. Hehe måste hitta låten ochså:D
 Hehe. Jag hittade inte den vanliga videon.
Men nu måste jag gå!





Hejdå



Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0