Tjena!

Det var en dag sen jag skrev!
Haha jag dissar er verkligen.
Idag har jag varit i skolan, det var kul kul. Sen så hade vi musik det var tråkigt. Vi hade gitarr. Det är så himla jobbig man får ont i fingrarna. Helt sjukt galet.
Men aja. Imorgon är det MATCH!!!!!!!!!!!! WOWOWOOW.Imorgon är det  matcher, Två matcher dessutom. En sen, så måste man åka till nästa match ochså.
Hehe..¨
Jag ska spela med Dilvan ochså. vi skulle skriva om varandra i varandras bloggar.
Hon spelar i nälsta.  och vi spelar på samma utvecklingslag.
Vi spelar imorgon.  Ses imorgon på matchen. Vi ska krossa de!




Hejdå


Puss<33


Ps. Jag håller på att hjälpa min mamma med hennes catering. www.jambokula.se
Besök hemsidan. Det finns jättegott mat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0