Tjabba tjena hallo...

Hejsan!
Jag ska åka till skolan om en kvart så jag tänkte att jag kunde skriva ett snabbt inlägg inan.
Japp? Vad ska jag skriva om?
Vi slutar tidigt idag, vi har träning idag.
Igår var träningen jättejobbig. Asså den var bara jobbig. Vi fick slajda som galningar. Hela temat med träning igår var. Försvar. Ja men jag har ingen tränings verk. Mohaha.Japp. Jag har borstat tänderna. Imorgon är det skoljoggen... Kul?? Jag får se imorgon. Men hoppas vi inte måste springa engelbrektmaran. Då är det inte kul. Snacka om det!?
Men nu är det precis en kvart tills min buss åker :)
Hehe.
Imorgon kommer det vara soligt. Najs. Men det kommer bli hur varmt som helst i vår skola.
Ska kanske slå mitt record på rasten. Eeh mitt record är 27 mellan bena. Det är jag stolt över! :)
Ska försöka göra 30. Om det går.
men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så jag skriver när jag har kommit hem eller imorgon!



Hejdå



Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0