Förlåt mig!

Hejhej!
Förlåt om jag inte skrivit så himla mycket. Idag.
Idag hade vi idrottsdag det gick bra efter det så åkte vi till skolan. Jag och Jessica stannade och gjorde läxan men hon ville inte så jag gjorde den själv:D
Sen så åkte vi hem till mig och åt melis och cyklade till en lekparken. Ha ha. Det var kul.
Sen så åkte hon hem och jag åkte till träningen. Jag och Julia fick en övning som vi skulle göra hemma varje dag. Mohaha. Svårt att förklara men aja.
Nu är jag hemma. Bruno gjorde en äppelkaka. Den var god men fy vad han hällde socker. Usch. Socker socker socker. Blää. He he. Nu ska jag duscha sen ska jag lägga mig.
Jag börjar 8 imorgon. !




Hejdå



Puss<33


Kommentarer
Biggest fan

Tja du är gryma i B-Ball, du har blivit jätte duktig.

Go go go Go SEEEERAHHHH..... wowowo WOW :)

2009-09-15 @ 07:48:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0