:)

Hola amigas!
Jag mår bra, bara lite trött. Snart är det helg. Kan det vara bättre???
SVAR: Absolut inte!!!!!!!:) Helger är bäst och matcherna. Hehe. Vi har två matcher i helgen samma dag ochså. Med kvarterslaget och utvecklingslaget. Så först har jag med kvarterslaget sen så måste vi åka till andra hallen som vi spelar med utvecklingslaget. Båda ska vi vinna. Hoppas jag.
Nu sitter Bruno brevid mig. Han påstår att han ska göra en Aik blogg. Jahapp.
Ha ha. Nu lyssnar jag på patron tequila. Den är skit bra.
Jag gjorde precis spanska läxan och engelska läxan. Det gick bra men när jag hållde på med spanska läxan. Jag gjorde. Hehe. Jag var mer än halvvägs sen så track jag på tillbaka knappen. Hur smart kan jag va???
Jobbigt och det är 52 frågor! Så jag gör de imorgon igen.
Imorgon är det fredag. Haha jag har skrivit det redan men det är kul. Veckan har gått fort!
Idag har jag haft träningen Det gick bra. Vi tränar en kvart mer. För att orkar inte berätta och jag kommer inte ihåg.
Jag är sugen på kall mjök mums:P



Hejdå



Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0