Busy day.!

Hej!
Herre Jesus vilken dag.
Idag hjälpte jag min mamma att laga mat till hennes catering så jag fick göra massa. Sen så gjorde jag Zaches tårta. han fyller ju år imorgon. Hopas han gillar den. Bilder kom imorgon!
Sen har jag köpt en aa dyr present kan man säga:) He he säger allt imorgon!
Sen så fick mamma en avhämtning på kvällen så jag hjälpte henne med det ochså.
Och NU äntligen är jag fri. He he. Juste glömde säga att jag har fixat håret. De gjorde in packning och såna saker.
Imorgon ska jag hjälpa mamma med att laga mat. Tills på tisdag. Vi ska göra sambosas och swahilli pudding tror jag??
jag är faktiskt trött. Neej imorgon är det söndag sen så efter det så är det SKOLAN. Blää



Hejdå


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0