Bilder

 Första skoldagen!
 Det var en dag när jag skulle till skolan så såg jag en aik märke i en lastbil.
Eller det var en sopbil.
 Sen så såg jag en till.

 En ful bild på mig :)
 Dagens outfit. För idag!
 Jag o söta Nala.
 Gud vad hon är söt.
 Nala körde vagnen.
 Konstig bild.
Tjabba tjena.
Hoppas ni mår bra, jag mår bra iallafall. Idag gick det både bra i engelska o spanska läxan. Så det är bra.
Det har inte hänt så mycket i veckan Vi har haft träning. Jag pluggade igår. Jag hämtade lilla sötisen idag.
Och äntligen är det FREDAG, bästa dagen.
Nu vet jag inte vad jag ska göra men kanske gör nåt.




Hejdå


Puss<33



Ps. Hoppas ni har saknat bloggen, för att jag har. Mohaha. Jag skojar bara XD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0