Yees

Hej Tack ni som läser min blogg fick besök rekord igen  XD mohahah
Nu har jag räknat hur många majblommor jag har sålt den var 2345 hm jag får 234,5 kr Hm  jag e inte nöj jag vill minst ha hundra kronor så jag måste sälja 49o majblommor som kommer nog inte funka men aja
Men chakula hade 4 års jubileum och det var hur roligt som helst lillsyrran hittade en kompis som härmade pricis allting hon gjorde och följde efter henne de tog pricis (stavning?) samma nöter sen så gillade inte min syrra det så hon la tbs det i skålen och det gjorde kompisen men sen så var det några skitbra män eller ja som spelade trummor och de var hur blyga som helst så de bara hopa om kring som små grodor hur sött som helst.
Sen så fick man äta god mat men mammas sambosas e myvket större o godare men de var ochså bra.
Nu har jag gjort ordning mig att sova jag trodde jag var skolpolis men det e jag nte och då börjar vi 9.10 Kul kul kul.
Jag hade iaf kul.



Jag vet inte om jag hinner skrivre imorn för att jag kommer tbs typ 19.00 så då måste jag duscha och ja som tjejer gör men kanske hinner skriva ett litet inlägg!?
Jag vill inte gå läsa jag vill fortsätta skriva så jag gör väl det.
E nu har jag 368 maskroser som jag har plockat så jag får ee.mm måste räkna lite.... Sen så kom smarta lila B.. som jag frågade hon sa 184 kr det e bra men det e typ hundra kvar.
Men då kommer jag sammanlagt få för majblommor o maskroser mina pengar som
e
Plånbok-255,50öre
Maskroser-184
Majblommor- 234,50öre
= 674kr  det sparar jag till en ny mobil!!
en w380i men om jag plockar mer och säljer mer så behöver jag inte så mycket kvar.
Men nu får jag ont i nacken så hej svejs 

Hejdå


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0