Vårta

Heej bllä'
Jag tror jag har en vårta i foten för tredje gången :( jag hatar det verkligen man måste tejpa på foten måste smörja in kräm och blä blä blä blä asså jag hade det för typ e år sen assåj ag hålde på att dö av smärta kan man säga det gör bara lite ont när jag går men jag går inte normalt. jag går typ sidan.
Ska duscha  sen så tejpar jag skit jobbigt.
Vanlig skoldag pratade om sexualkunskap vi hade typ som läxa att fråga våra föräldrar olika saker.
Jag frågade vår lärare han ba ni kan fråga era föräldrar hur man kyssas jag börjar ass garva XD XD vem vet inte det??? eller???
AAA sen så aa hejdå.
Ska till B.... dansuppvisning idag

Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0