Sry

Hej
Förlot att jag inte har skrivit så mycket men jag ska försöka!
Jag gick o la mig runt 3 tiden helts crazy? Men aja jag hade en god sömn tills Flissna vaknade jag var fortfarande trött hon vaknade 9 så jag hade sovit 6 timmar.
Och hon ville gå upp men jag sa nnneeeeeeeeeeeeeeeeeej jag är så himla trött. ``Du kan spela spel på datan`` sa jag för då kan jag sova lite till XD det funkade lite neb jag kunde inte somna på riktigt så det var bara som små sov stunder :D
Men till slut vaknade jag.
Jag o Flissan gick ner men hon gick ner mycket förre mig så aa. Vi skulle somsagt ha brunsch på morgoren mums.
Det var gott,vi hade allt möjligt.
Efter det var det igång.
Vi skulle plocka undan,plocka upp,leta,sortera,räkna,diska,gör i ordning o vila XD jag hjälpte väl till :D men nu e det nästan klart tror jag det som fattas är nog att städa hela huset tre gånger XD
När vi var klar så satte vi oss i trädgården o bara chillade åt vi drack o vi hade kul.
Vi såg på bilder ochså jättekul!
 Glöm inte att det e mors dag idag.
Jag han inte köpa nåt det var väldigt synd men jag får köpa nåt på 3 juni när min mamma fyller 32 år.
Haha jag vet hon är inte så gammal.

                                     Dikt-

MIn älskade mamma, min älskade mamma
Du älskar mig jag älskar dig ännu mer.
Din underbara leende  gör att du är en bra snäll mamma.
Men en sak ska du veta jag finns här för dig.
Jag älskar dig<3




Nu ska jag kolla lite på tv men först ska jag kolla om det e nåt intressant på tv?!
Och ja det fanns nåt bra som heter fitch nånting handlar om

Amerikansk komedi från 2005. Gymnasieläraren Ben Wrightman är ett riktigt kap. Han är charmig, rolig och duktig med barnen. När han träffar Lindsay Meeks, en ambitiös affärskvinna, är attraktionen omedelbar. Skillnaderna är dock tydliga. Hon är arbetsnarkoman, medan han älskar sina lediga sommarlov. Han lever och andas Red Sox, hon kan inte skilja mellan Carl Yastrzemski från Johnny Damon. Men sann kärlek övervinner allt.

Hejdå


Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0