Slut

Nu elelr det var ett tag sen house va skut men jag kollsde på blade 2 typ.
Inte min filmtyp precis men det handlar om typ vampyrer o jaa som försöker blää, men den var jätte äckligt.
När de skulle suga sa öppnades hela kinden så sidan jag fett ni fattar inte men om ni lägger en han på vänstra öppningen av munen sen den andra handen på den andra den så drar ni åt sidan. Har ni provat?? Men vampyrens öppnar mer sen å kommer tungan upp som värsta ohh det e så äckligt asså.

Jag ska till göteborg imorn som jag har sagt tidigare.
Jag har kolla på hemsidorna matcherna ser ut sä här. 

NrLagResultat DagTidSpelplats
00390
00389
00391
00392
00393
00394
Blackeberg Ängby - Lerums Basket
Bergkameratene Bask - Virum Basket
Virum Basket - Lerums Basket
Bergkameratene Bask - Blackeberg Ängby
Blackeberg Ängby - Virum Basket
Lerums Basket - Bergkameratene Bask






-
-
-
-
-
-






 Torsdag
Torsdag
Fredag
Fredag
Fredag
Fredag
11:15
15:45
09:00
09:45
12:00
12:45
Heidhallen
Heidhallen
Heidhallen
Heidhallen
Heidhallen
Heidhallen


Aa precis så där.'Nu ska jag tbs o kolla på den konstiga filmen.

Hejdå


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0