Sängen

Hej jag är inne på facan(facebook) ska borsta tänderna sen så ska jag vara vid datorn lite till sen så ska jag nog läsa lite.
Hmmm har inte ena gått upp än.
Har ni märkt att data är det värsta objektet om man ska sova man kan aldrig gå ifrån den man måste liksom kolla på massa saker.
Men nu för fan ska jag röra på kroppen...eee...xd...
Uppe....................................
Klar!! jippi.
Har packat lit för tuneringen ochså fett najs det kommer bli jättkul?? Eller tjejer??(de som går i mitt lag?)
Jag orkar inte gå o sova så tråkigt eller inte så tråkigt men fatta kvinnor som B....... säger.

Kollar lite på blackens hemsida.Nåra killa i min klass åker med hoppas jag träffar de.
Men nu räcker det för mig så hejdå.


Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0