Röd nagelack

Hola amigos/amigas:D
Jag har duschat i dag XD haha men jag har vait med familjen chillat sen så har vi *maskrostävling och A.... leder men han ska ju till bromma så då kommer jag leda mohahaha mirkakel.
Asså jag skulle publicera den hära inlägget för typ en timma sen 0 en kvart

*Vi har väldigt massa maskroser i vår

Puss<33





Nu
Ja min mamma ska köpa batterier till min kamera egentligen vi har batterier hemme men de funkar inte i min duma kamera.
Jag trode att det var talang men det e ju det inte tråk asså det e typ humorgalan jättekul-.- men jag ska nog kolla åp en film som vi har i datan ska gå ner o plocka lite maskroser.
Jag har 30 och A... har 100 så jag ligger lit efter XD.
Hejdå


Puss<33


Kommentarer
Anna & Mimie

Sv: Han är 13 månader :)

Puss / M

2009-05-01 @ 21:04:45
URL: http://corazonn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0