Måndag!

Heej idag är det måndag o en lite kort o tråkig dag.
Vi fick veta av nån att vi hade temavecka så alla lektioner var inställda så vi hade B.... hela dagen(skönt) Vårt tema va NATUREN.
Förs skulle vi till liljansskogen 50minuter, jag e inte så natur erfarenhet av de så aa.
det var jag L.........,V....,S....  min grupp.
L.... o V... kunde mycket om naturen jag o S.... var mest rädd rädd o skrek XD men det var taggbuskar o ............................................................................................................................. så himlA JOBBIGT.
L o V bara gick ifrån oss hela tiden och sa inte så snälla saker till oss man blev väl lie besviken eller jag o S.... men skit i det det e inte vårt fel.
Liksom dahh:D
Men nu e vi TYP vänner de har inte sagt förlot eller nånting. Så men jag bryr mig inte alla har en rädsla?! eller?
Men vi börjar 09.00 o slutar 13.30så himla najs slipper typ alla lektioner, Ohhh nej ingen slöjd that sucks,jag vill ha slöjd det e faktiskt roligt. Men problemet e att jag e SKOLPOLIS och då börjar man 7.55 så jag måste vakna 5.30 det e lite jobbigt.
Då måste jag vänta 45minuter. De andra kommer inte så jag får stå själv. >ett´tips till er som vill bli skolpoliser``Det e hur jobbigt som helst!!!!!``
Guud vad pinsamt det kommer bli i kyrkan där de delar ut presenter till skolpoliserna i vår skola framför alla värsta pinsamheter XD
Jag o S.... vi typ säger samma saker,skrattar åt samma saker sen så kan vi säga likadana saker det känns som hon kan läsa min hjärna.
T.ex det var en tall typ som var som värsta kojan så jag tänkte säja det men då sa on det sen så börja vi skratta
Vänskap,vänskap,vänskap.
Juste det e ju ochså bra att jag slutar tidigare jag hinner komma hem packa lite för GÖTEBORG mohaha det kommer bli så himla kul, sen har jag tränning ochså.
Hoppas jag kommer in i allstar nån ..... gång!!!!
Men nu ska jag läsa en engelsk bok så tingeling.


Hejdå



Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0