kort inlägg

Heej litet kort inlägg men jag sa ju det igår!!!
Och imorn hinner jag säkert inte!!
Men tränningen var fett jobbig vi sprang 12 länger 2 ribban asså alla hålde på att dö.
Jag har stechat men har fortfarande ont men sen så kom jag hem skulle räkna pengar gick inte då bra för det fattas först 205 kr av mig XD men sen så kom mamma och hjälpte mig tur att hon finna men då fattades bara 100kr XD så jag fick ta av plånboken men det e så lustigt hur hur kan fattas jag vet jag hade lånat men gett tbs!!
Jag har inte ens dusha så jag måste sova efter dushen så nu måste jag dusha

Hejdå.


Puss<33



Ps. Kanske skrev det igår men jag vill ha en ny mobil fört ville jag ha w380i men nu bill jag ha w305i mycket bättre o billigare tror jag men jaa måste spara som fann asså.!!!

Men hejdå

Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0