Heej

Hola amigos/amigas.
Jag e äntligen klart med mitt hår har tvättat den, det tar typ en halvtimme så jobbigt men nu känns det bättre mjukare aa men nästa vecka så ska jag permanenta. Men jag måste torka o bläää
Jag kollar på house den e bra. Men idag så kan jag sova sent om jag vill ska ju inte till skolan, o e inte skolpolis yyyyyyes.
Jag har packat klart det blir lite tungt men spela nån dum roll. Jag har min vanliga väska,basketväska alltså sen har jag en väska som jag har i bussen där mina böcker e,pengar o mm. Sen har jag pengar. O sen en större väska än min vanliga basketväska
Tack så himla MYCKET K.... för att jag fick en hundralapp jättesnällt!! tack tack tack han e jättesnäll!!!.
Ska kolla på house nu så.

Hej då


Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0