Grönan

Shit vad det var kul det var i grönan.
Först skulle jag åka insane själv men det var teknisk fel så man kunde inte åka den för tillfälligt jag ba okej sen så gick vi till frit fall tilt(E... o syrran) så vi väntade o väntade. men de skulle inte åka skulle bara kolla(E... o syrran) sen så kom personalen och sa vänta.......................................................... `` det blev typ tekniskt fel eller nåt.
Så jag gick till det ljusblåa jetline.
Jag väntade jag väntade sen så hörde jag nån säga mitt namn det var E... o P...... de ba hejhej sa hej tbs.
När jag skulle åka så satt jag själv, men en personal sa att jag skulle flytta fram då var det en tjej där.
Sen så åkte de jag sa inte en ord eller skrek inte men det var jätte läskigt jag ville inte skrika för att hon satt där XD
jag håller på att dö verkligen.
Jag kom ut så var C....., E.... o P...... där de hade väntat på mig såklart haha XD det var jättesnällt av de de var ju tre jag var en så tsm så var vi 4 o det var perfekt så skulle inte nån vara ensam.
De frågade om jag ville följa med o luncha med de jag svarade ja bara att jag behövde säga till E...
Så jag gick fram till honom och sa att de här var mina kompisar. Han skakade hand med de .
Han hade glömt sin mobil så han vill ringa mamma med min mobil men jag sa att jag inte hade några pengar så jag skickade en sms till mamma*ring* hon rang och aa de pratade.
De hade bestämt att jag skulle stanna men P,C o E om jag vill eller så kunde jag följa med de till B... dans uppvisning men jag vill stanna i grönan  så han gick .
Vi gick till en kiosk eller aa vad man ska säga de köpte mat och köpte våfflor XD haha
Vi hade bestämt vilka vi skulle åka o inte åka.
Jag o P bestämde att vi skulle åka insane vi två bara de andra vågade inte. Hon vill ochså åka extreme men jag hattar snurriga saker. Jag vill åka fritt fall men alla tre sa Nej haha.
Så efter gick vi på toa. Efter det så gick vi till insane asså det var så himla insane vi pratadade.


P:Du får inte banga
J:Nejdå
P:Men du får inte
J:shit vad det här e lebbigt

När vi var inne i kön

P:jag e mindre nervösare
J:inte jag
J:jag blir nervösare varje steg jag tar.

det var fett långt köö.

Nu när vi satt ner.
Jag skrek hela banan den var 75 sekunder jag trodde jag skulle dö asså verklighet Vi satt bak så vi kunde inte se nånting.
 Vi åkte ner sen så åkte vi upp. Man var ju lite lös så man kände att man skulle ramla eller flyga ur när som helst.
Sen var det sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut det var var var var var var var var var var Så HIMLA LÄSKIGT.
Vi gick till ee den dära snurr saken ni vet nära sjön det va C... o E...
E..... skrek olika saker när de snurrade så man hörde typ `` Hur vågade.............................................................................................................................................................. Hur vågade.
Liksom sådär.
Men tillslut var det slut så de ba hur vågade ni, var det läskigt?? och det var fyfan hur läskigt som helst
Vi sa bestämde att vi skulle till vilda musen den e inte så läskig men det guppar eller vad man säger.
E...... sa att vi skulle posa när de skulle ta bild vi ba visst.
Vi såg kameran sen var det en backe ner så det blev inte sä mycket posering i den bilden.
Jag o C skrek eller skrattade eller vad vi gjorde E.... försökte posa o P såg ut som ee, Henns mun var en streck haha XD

Men aa det var jättkul.
Jag träffade jätte många kompisar som jag kände precis den hära dagen. wow elller????
Skriver inge mer idag!!!
Hejdå


Puss<33



Kommentarer
K

Roligt att du kom till Grönan.

Själv var jag ute med båten

2009-05-18 @ 03:01:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0