Grattis

Hej Idag e det onsdag en lång tråkig dag:D
ja idag fyllde K........ 58år GRATTIS K....S nu e jag hemma hos honom och vi fikade med lite av hans släkt och det.
Brosan skulle följa med men han vill inte han skulle vara med en kompis typiskt honom men jag tror han fick skäll av E... annar s skulle han nte ringa o fråga om han kunde följa med men det funkade inte det var värsta trafiken.Snart ska jag    hem hoppas jag eller det e ju skolan imorn och jag måste vakna 5.30 skolpolis imorn  jag hatar det asså texten hoppas så den byter menning helt störd.
jag skriver iaf inte mer idag bara så ni vet för nu så godnatt o sov så sött.

Hejdå


Puss<33


Kommentarer
KF

Taskig brorsa !

Tur att du är en så schysst tjej.

Tjingaling

2009-05-14 @ 15:43:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0