Göteborg

Hej!

Resan ditt var förfärligt så himla dåligt, då menar jag att man måste sitta i bussen i typ 8 timmar.
Det var hemskt dessutomhade jag jätteont i svanskotan vet inte varför! så när jag skulle ställa mig upp kändes det som jag skulle dööö.
Men tillslut kom vi till skolan det var skönt så vi tjejer från norra ängby/nälsta o villastaden står där mer resväskorna o väntade för att komma in.
G....... sa såhär ``hoppas vi inte bor längst upp, då måste vi bära upp resväskorna!``
Och vet ni vad vi fick på längst upp det var jättejobbigt. Men man dog inte.

Vår första match var dagen efter.
Vi skulle ta spårvagnen men så visst hon typ inte de vilken håll den åkte så vi fick gå hela vägen till centrum eller vad det heter så vi gick o gick o gick o gick.
Sen så var vi framme.
De kollade vart de gick o kollade tiden sen så sa de till oss att vi kommer ta spårvagn nr 8.
Den kom efter 8minuter tror jag.
Vi såg en spårvagn som var nr 8 vi blev lite glada vi vill inte komma försent till matchen som vi gjorde det var hemskt vi hann inte varma upp.
Men när vi var frame där så var E.... tvungen att fråga en kille om vägen till halen.
Vi kom iaf tillslut fram. Jag skulle spela första match ha ha o 6 andra fick sitta o vara publik.

Men vi förlorade båda matcherna den dagen. Den spelade jätte bra försvar o det var svårt att göra mål men  aa.
DEt var typ så de dagarna förutom fredag då så skulle vi vakna äta frukost.
Sen skulle vi vänta till 11.00 som vi åt lunch sen så gick vi till LISEBERG det var hur kul som helst där jag åkte helt sjuka berg o dalbannor. Men vi hann inte direkt allt för att vi skulle spela match efter så gick gick till matchen o efter matchen så gick vi hem väntade till 19.00 så vi fick äta middag, juste glömde att säga men vi förlorade :( så synd. Men aja efter middagen så fick vi gå till liseberg själva men med en kompis.
 Vi fick GÅ men det var inte så långt typ två stationer men spårvagn.
Men det var kul, och jag åkte balder helt sjuk bilder kommer sen!!!
O på lördag så hae vi ochså match men mot finskar fy vad de va bra de hade hur bra försvar som helst haha men a.
O på söndag så skulle vi bära alla väskor till scandinavium o man hållde på att dö vi sklle bära de till en isrink men det var ingen rink men bandy rink.
Det var vääldigt mycket kö.
 Jag såg B..... o J:...... från min skola de spelar ochså basket.

Men efter vi hade lämnat våra saker där så skulle vi handla för bussresan :(
Jag handlade för 50spänn.
Efter det så skulle vi äta i MC mcdonalds!
Efter det så skulle vi kolla på 93 tjejerna som vann hela turneringen men på 93 tjejerna.
DEt var tur för de, de mötte västeros de var bra men inte lika bra som blacken haha. Men efter matchen så tog vi våra resväskor o väntade för bussen.
En gubbe kom o sa ni ska åka med mig följ med mig så vi la våra resväskor i bagage luckan o tog våra handväskor.
Haha sen så sen tråkiga bussresan ......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... så lång var den den var tråkig man kollade på film som man knappt kunde se sen så sov man sen så stannade vi i macdonald för middag och sen så hade vi tråkigt i bussen.
O äntligen så var vi i vällingby gud vad det var skönt YES.
E.... skulle hämta mig det var snällt men jag kunde inte sitta jag trodde jag skulle dö av nånting.
Men vi kom hem så hälsade jag på min mamma o jag dushade sen så gick jag o la mig!:.
Jag packade upp alt på direkten det är så himla jobbigt när man säger att man ska göra det men glömmer eller inte orkar så jag gjorde det på direkten.
O jag behöver min lock till min mobil asså vet ni batteriet aa där e locket borta syrran i bilen hade tagit löss den men den vra fortfarande i mobilen så så svängde hon med den så gick den bort nånstans i bilen o det e inte så kul för att jag får tejpa där så inte batteriet inte stängs av hela tiden.
OOOHHH syrran
Men nu måste jag borsta tänderna .


Hejdå


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0