Fiesta

Hej.
Idsg har det varit värsta fiestan och den e absolut inte slut.
jag vaknade sen så hjälpte jag i köket eter det så åkte jag till alvik.
För att köpa,lösnaglar för mig,nagelack för mamma aa det var allt sen så kom ja hem.
jag fick fritera 238 samosas gud det var helt sjuk det tog typ två timmar sen så diskade jag nog samma kastruller hundra gånger.
Ja skriver lite senare klockan e ju 1.28 haha
Men när gästerna kom så fick de drinks o samosas sen så var det uppträdanden. Name it vol 1 kom ochså coooolt.

Men många gick typ 11 men inte mammas kompisar de kan ju festa hela natten  lång om de vill men det e kul man orkar inte läga sig.
Jag o bea dansade men det var båe bra o dåliga låtar.
Nu e det mammas kompisar som dansar haha.

Godnatt

Puss<33 men jag ska inte sova!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0