??

Jag ska försöka skriva så mycket det går innan jag åker.
Syrran badar neeej hon spiller vatten.
 Hon vattnade golvet och hennes kläder,när jag skulle ta hennes kanna så blev hon galen och kastade ner alla sina leksaker på golvet, Ibland kan hon vara jättejobbig sen så skriker hon ochså.
Jag sa att hon skulle ner till mamma XD men hon tränade med A..... så hon sa till Syran att hon skulle lägga det i tvätten .
Hon ropade mig min mamma alltså och sa att jag skulle smörja in henne o aa men det går inte för att hon vill inte.
Hon är jätte envis.
Men jättegullig också om hon ler så blir man glad hela dagen. Haha Hon bara lyser
Min morfar kom han skulle eee min mamma har inte sagt nåt men jag frågade honom om han kunde skjutsa mig till vällingbyhallen???
Han sa ja. Vad bra då slipper jag bära hela vägen.

Hejdå



Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0