Engelbrektsmaran

Idag har jag sprungit 4,5 kilometer shit vad jobbigt det var asså jag gick joggade o sprang min kompis fick ont i ryggen så vi gick snabbt det var lite kul för att vär magister sa att det var 2 men det var 4,5 kilm tänk er.
Mördarbacken var typ värst men som tur så kom jag inte sist:Dmohaha min tid var 45min det e ju bra om man går/jogar/springer. Men nästan alla gick o jogga
Efter så okm vi till skolan vi kom typ 11.30 så vi började 12.30 skönt vi hade bild sen.
Nu har jag entligen köpt den duma kuben som jag tog sönder asså  Edsons den kostade 149sånn helt otroligt bara för en kub jag ska typ ära snart så nu ska jag ner pussa ihjäl syrran sen äter vi nog.
Ska kolla på rent hus?
Hejdå


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0