Dansupp visningen

Heej jag var på dans uppvisningen och den var jättekul haha,
B... dansade bra ochså.
Efter det skulle vi hem men ingen orkade laga mat så vi åt i en pizzeria och lillasyrran skrek som e galningen.
Vi kom in i resturangen och ba WAAAAAA alla tittade på henne, fett pinsam det var man ba shit N... va lite tystare men det gåt ju ingenting med henne om hon säger att hon vill ha den så MÅSTE  hon ha den asså hon e så himla bestämd form o envis
Sen så kom vi hem chillade kollade på bad boys E... tog fjärrkontrollen o bytte N.... blev lite aa galen kan man säga och typ sprang efter honom och skrek som vanligt så hon kommer bli som min mamma när hon blir stor definitivt!!!
Jag orkar inte lägga upp nåra bilder i dag det e för jobbigt skoja bara men aa..

Söndan så e jag inte säker om jag vill eller man får ju ta med en vuxen som kommer in gratis men då vill jag ha en vuxen som åker de som jag vill åka tex fritt fall Hahah.
Men H..... svarar inte och han kan säga att han kommer sen så säger han typ på dagen jag kan inte komma. Haha min roliga morbror XD.
Vet inte vad jag ska göra imorgon???

OM ni besökte min blogg en gång till så kunde jag få besökreckord(stavning?)
Ska inte sova men godnatt ses


Puss<33


Kommentarer
Beatrice

Tack :)

2009-05-17 @ 00:00:19
URL: http://moooonlight.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0