Dan

Hej idag har dagen varit bra lite ledsen o så.
Goda nyheter han har våra bedömningar mohaha så vi kommer ha utvecklings samtal nästa vecka. Ska se om skolwebben funkar...................
Botan fyller ochså år, grattis Botan.
Det var en sak mellan Anna o Fredde det vill jag inte gå in på.
Men jag tyckte synd om båda spe Anna hon gick nånstans o man kunde inte hitta henne det var hemskt verkligen men nu mår hon tydligen bra,jag hatar när hon e ledsen man blir ledsen själv. Ofedde hans framtid e där XD
 XD
Vi fick sluta efter svanskan men man fick ha idrott själv men magistern skulle inte vara där för att han var upptagen.
Men jag Saron o Vida va där det var inte direkt så kul men aja spelade basket.
Efter det skulle jag ´till frissan det tog en timmes väntetid det var hur tråkigt som helst men ajanu kommer lite bilder
Jaaaa skolwebben funkar men jag vågar inte kolla på bedömningarna.
Oh scary

Bilderna

De funkar inte tyvärr! lägger upp de imorn.
Och imorn har vi studiedag fett najs eller???
Dessutom på måndag

Hejdå


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0