Catering

Heej
 kommer unte ihåg om jag skrev igår man spela.....
Äter jättgoda mandazi mums  aaa en sådär dag lektionerna va tråkiga men idrotten va kul vi spelade basket guuuuud katastrof kan man säga!!!
tvätta händerna nu.............................................................................................
Klar
Eee imorn ska vi ha sexualkunska haha XD Vi hann inte så mycket igåt alla bara räkte upp handen A... blev lite iriterad kan man säga hon vill veta typ hahaha  A...... mohaha
Men idag ska min mamma ha catering till nån som jag inte har frågat men aja de tar med Syrran så jag kan komma till tränningen tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur men då måste jag komma tbs själv jättekul vi slutar 21.00 så jag e hemma 22.00 plus att jag e skolpolis :( suck asså då kommer jag absolut inte skriva i bloggen det blir duscha.släcka lampan och godnaat!!!


Hejdå


Puss<33

tack för er som läser min blogg!!!
Och komentera



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0