Bilder

Hej nu kommer lite bilder jag tog igår när jag badade Lilla syrran<333 Syrran i badkaret<33

 Så mycket saker måste jag använda varje morgon/kväll XD Alla de e mina (tandborstar o munskölj)
 Så stor var ballongen:D
Visst e jag smart och lägger den i sängen ??? XD



 NU står den upp eller asså jag håller i den.


Hejdå

Jag trodde det var fredag så jag vaknade typ 6 nånting jag var fett chockad asså min mobil larmet var inte ens på sen så tänkte jag igår var det ju fredag hmm det måste det väl ha varit men jag trodde inte mig så jag kollade på min kalender och det stog lör.
Jag lyckade somna om men jag vakna typ två timmar efter, MIn mamma undrade ochså varför jag vaknade tidigt jag sa att jag trodde det var skola.



Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0