Bilder från eftermiddan

Heej här komemr lite bilder..



 Fett cool jag e :D

 Asså gud jag borde a vänt kameran så ni inte får ont i nacken.

 Haha

 Dagens outfir igen :D men man ser i ochså.

 Ojj Vi har använt grillen för lite XD

 OO måste fixa mitt hår snart.

 Den var myvlr bättre.

 Håller på att baka en kademumma kaka haha.

Snart börjar robinsson och om vi inte äter om typ 5minuter kommer jag inte kolla på början:/
Men E.... håller på att lägga min lilla syrra som inte sovit nånting idag hoppas verkligen att hon har somnat verkligen.


 BUSTER XL, den e extra stor XD

Yee sjag hörde japp nu kan vi käka och jag gör steg oo ingenting.

 Där e mitt rum


 Jordgubbslandet som E... kallar det. MOhaha


NU har jag laddat upp alla bilder som jag hat tagit idag!! orkar inte fota mer,men aja
Idag har jag atgit hand om min syrra och plockat maskroser och jag leder allla:D mohahaha jag har 145maskroser A.... 100 o E... 10
NU ropade de på mig så sees sen




Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0