Bildeer

Heej bilder på berg o dalbannor jag åkte.


 Den här åkte jag men den e myket större
 Det e den hela. Men det är en gammal bild. Det har kommit mer berg o dalbannor. DEn första backen var 70/ grader asså rakt ner det kändes som man skulle döö. verkligen
  Den här åkte jag ochså den var helt sjuk.
AA man satte sig ner.
 Sen så sa de luta era huvuden på nacksaken. Sen så åkte den lite fram o tbs lite lite.
DUNK,DUNK,DUNK,DUNK,DUNK,DUNK,DUNK men det var hjärslag o efter sju så åkte den typ 75/km i h.
Den var grymt läskig man blev helt förstenad när man va tbs.
Aa de var roligast sen så de vanliga.

HHejdå


Puss<33


Kommentarer
K

Vilken häftig berg och dalbana.

Och alla andra åk.

Var själv på Liseberg för några år sedan.

Och allt för att du spelar basket

2009-05-25 @ 19:34:33
Anonym

haha ;P min favorit e kanonen , colorado eller flummride :P var det fint väder när ni / du var där?

2009-05-27 @ 21:13:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0