Batterier

egentligen köpte min mamma starka batterier eller vad man säger så min kamera funkar så nu kommer jag ladda upp massa bilder.!!!



 Datorn som min mamma köpte, e lite avis jag älskar rosa:S


 ahh så står det men men man kan vända på huvudet så ser man Men jag leder nu skulle ha publicerat den hära inlägget för ett tag sen men nu har jag 118!:D mohaha jag sa ju att jag skulle leda dessutom ska jag gå plocka mer snart.
 Min trädgår men den e större!!
 Huset bakom e inte mitt hus det e brevis ee vita staketet kan man säga.

Nu koommer bara lite bilder inte från  idag men aja

 Min Syrra(hon bor i Birmingham)

Jag, Asså jag o min syrra stog på taket från balkongen kan man säga och tog typ hundra bilder på oss och när nån kom upp för trappan så stängde bi balkongdörrren  och låtsas typ kommer inte ihåg,men det va fett kul.
 Vi i vardags rummet

 Min öga


























Dagens outfirt-
Grön kjol-venne
Tröja-Björn borg
Rosa skor-floppa tofflor:D


Nu ska jag nog gå ut och fota.:D


Hejdå



Puss<33

Ska kolla på robinsson sen så kommer jag kolla på dreamgirls. Ska nån ochså kolla på det.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0