07.56

Godmorgon godmorgon.
Hade inget att skriva som rubrik.
Jag skulle egentligen vakna om en halvtimme men jag kunde inte sova så jag vaknade typ 7 inte så kul jag gtar bussen 9.30 ska till tandläkarn igen de ska nog spänna shit vad ont det okmmer göra måste börja dricka flytande igen.
Det e okej för mig.

Nu kommer dagens outfit



Top-Birmingham'
Kjol-Åhlens
Strumpbyxor-Present






 Här kommer bilderna från när kusinerna var här.

 Vegas öga
 Lila vega<33

 Syrran försöker bära stor vega<33 men lilla sötis det e ingen katt<33
 Lilla Vaga får en kram va syrran
 Liten snab bild<33
 Vega försöker smitta men går inte så bra<33

 Syrran är på sin vakt<33

 Jag tror Vega tänker så här`` ursäkta mig men jag vil ha lite ro







Hejdå.


Puss<33


Kommentarer
Neeah

SÖTNÖTTER!! :D <3

2009-05-07 @ 11:32:52
Anonym

Haha, vilka gulliga bilder! :D

2009-05-07 @ 21:54:31
URL: http://moooonlight.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0