00.20

Nu ska jag stänga av datorn.
Ska läsa lite se så ska jag ha min skönhetssömn dah XD jag skojar bara men jag ska läsa lite packa lite sen så får jag se vad jag gör om jag ska stänga av datorn eller ine :@ man blir så trött på datorn.
Men filmen soul men var faktiskt skit bra.
Den handlar om.
Trots att det har gått 20 år sedan de senast pratade med varandra, går två soullegender med på att återförenas för att hedra en bandmedlem som nyligen avlidit. Och den e fett rolig Komedi och Musik & Dans film.
Jag rekomenderar för de människor som gillar dans o musik filmer!!!
OM jag ska packa så går det inte så mycket, Eller kanske jag har packat det mesta det enda som behövs e kommer inte ens ihåg det.
Godnatt

Hejdå


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0