Sorry-.-

Hej!
Förlåt om jag inte har skrivit nåt idag.
Jag skulle skriva ett inlägg precis när jag skulle ha vaknat men Internet funkade inte så jag gick ner och åt frukost.
Efter det så gick jag upp o dushade.
Nu sitter jag här o väntar för kyckling filerna ska vara klara så jag kan skära dem o lägga de i salladen.
Mamma, Nala o Erik e inte hemma så jag gjorde lunchen idag. Hoppas de inte har köpt nånting.(mat) De är nog snart tillbaka.
Idag ska jag till min morfar. Ska sova över där. Kul kul. Då kan jag vakna nice utan en liten skrikande bäbis som skriker varje morgon.(Nala, ha ha). Och jag kan kolla på vilka kanaler som helst. Mohahahaha.
Nala gråter varenda morgon och man kan höra allting.



Hej då


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0