JAG ÄR SÅ HIMLA TRÖTT!!

Hej!
Ni ser på rubriken............................. JAG ÄR SÅ HIMLA TRÖTT!!.... Jag är väldigt trött nu.
Jag Bea o Laura kollade på nästan världens sämsta film.
Happy go lucky den var så himla dålig att ni får inte veta vad den handlar om!
Usch så hemskt. Men jag kan berätta lite. Filmen handlar om Poppy som är glad hela tiden....att alltid få ut det mesta av livet. Så som festandet tillsammans med sin lynniga syster Suzy och hennes jordnära väninna Zoe, och Poppys engagemang för sina elever, som också för henne samman med den sympatiske socialarbetande Tim.
Ja ja men jag gillade den inte iallafall!!

Men nu så skriver jag hej då!

Hej då



Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0