Hejsan!

Hej!
Här kommer bilderna!

 Ha ha, det var på morgonen. Hon låtsas att hon ramlade sen så sa hon aj aj aj.
 Nu stog hon upp! Ha ha. Hon är väldigt lång för att vara två år.
 Ha ha. `` aj aj aj``
 Jag på min banan.
 Ha ha, Nala sjöng. Det blev en lite rolig bild. Ha ha.
 Lite normalare. Jag skojar bara. Hon är lika söt som socker,
 Aaaaa??
 Den dära Waxholmsbåten åkte vi med. Väldigt coolt att den öppnas där främre..
 Lite molnigt?!
 De hade bara barn flytvästar. Ha ha. Nu vet jag hur Nala känner sig när hon säger ta av flytväst. Hela tiden. Ha ha. Den var väldigt stor måste jag säga.
Mina blåbär jag plockade. Jag blev stolt. ha ha. Skojade bara!
 Det var när vi var på väg till Vaxholm. De skulle bytta tåg till en ångbåt men den åkte till Stockholm  Det var najsa vågor. (JAG ÄLSKAR VÅGOR!!!!!!) Ha ha Zache. Han ler inte riktigt så. Det var lite överdrivet. Ha ha.
 Ha ha. Närbild.
 Han överdriver fortfarande där. Ha ha.
 Den blev lite normal..
 Den här var normal.
 En båt med blommor o en skylt.
 Nu var vi i ångbåten. Jag skulle ta en bild när en man såg mig och sa att jag skulle komma ner. Men jag ropade på Laura o Zache. He he. O de sa massa saker om vad de är o allt sånt är. Den bilden på bilen. Är ee svårt att förklara men den gör ånga. Den är väldigt snabb,
 Det var väldigt halt i marken.  Det var nära att jag halkade. XD
 Den som lyser som den inte gör på riktigt när det man ska göra. Det står typ stopp,klar o massa andra. Det var väldigt coolt att vi fick se.
 Jag tror att det var där vattnet kom ifrån?? Det var en rör. det var varm vatten. Det var därför det var så himla varmt.:D Det var jätteskönt att komma upp till båten igen. ha ha.
Slut på bilder.



Hej då


Puss<33



Ps. Nu ska jag kolla på. you know you love me. xoxo  Gossip girl! Ha ha jag älskar GG


Hej då! För andra gången!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0