Bilder fran nu!

Hej nu kommer bilder som jag tog nu!


 Jag nu. Jag ar glad. XD
 Tia lite trott.
 Det ar Maxine.
 Försökte ta en bild. Men det gick inte sa bra.
Jag har inget batteri i min mobil och jag har ingen laddare med mig. Men jag har min mobilsladd. Mohaha. Den laddar medans jag  överför bilderna  till bloggen, smart va? Nu kan jag ha på min mobil.
Nu ar det inga mer bilder for idag. Jag ska försöka ta mer bilder. Men det finns inte sa mycket bilder att ta. De mesta som har bilderna ar min pappa. och han har inte mejlat bilderna an. ohh.
Men jag ar inte saker om jag skriver mer idag!?
Vi far se!


Hej då


Puss<33




Kommentarer
Kenneth

Jättekul att se bilderna.

Tur att du kan ladda mobilen genom datorn.

Fast klumpigt att glömma laddaren.

Skriv lite om vädret också, Please

2009-07-27 @ 20:23:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0