La mig 00.00 nanting och gick upp 7.30 -.-

Hejsan!
Som ni ser i rubriken sa skrev jag att jag gick och la mig oo.oo nanting och vaknade 7.30.
Heheh inte sa kul. Forsokte somna om men det gick inte sa bra. Sen sa var jag vid datorn. Sen sa ringde mamma mig :)
Hon fragade om vart ljusstakarna var :)
Det ar fjarde advent idag.
Snart jul. Har firar man jul riktiga dagen och i Sverige en dag innan alltsa julafton. Nu ska jag lyssna pa release me. Av Agnes.
 Den ar sa himla bra!




Hejda



Puss<33


Kommentarer
Hello Min baby girl

Kool att ser du blogg nu i UK,

Vad ska du göra idag ?

Puss O kram

2009-12-20 @ 10:19:31
Kenneth

Ha ha måste mamma ringa dig och fråga efter ljusstakarna :))

Jag vet att du har ordnig på saker och ting.

Hälsa pappa och syrran och ha det så gott.

MVH

Kenneth

2009-12-20 @ 10:31:40
Rebecka

Jag gillar också låten:)



Kramar Rebecka

2009-12-21 @ 15:06:50
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0