Igår! Internet fungerade inte igår kväll, det var nånting fel med det men då var det en sladd som inte var i!

Hej Hej!
Förlåt om jag inte skrev nåt  igår kväll. Men jag slutade 16.05. Vi har halva klassen så i varje i varje halva är det 8 så vi är 16 i vår klass. Ha ha.
Men det var kul att ha biologi. Men min bok och typ nån annans bok hade inte alla sidor. Det var lite konstigt faktiskt! :P
Så halva gruppen fick sluta senare och den andra får gå hem men då får de börja 8 idag morgon. He he. Jag tyckte att om att slutade senare för att min dans börjar 17.30. Och då går vi sovmorgon. He he.
Ja jag skrev dans.
Jag har börjat att dansa hiphop och streetdance. Japp det var kul. Vi fick lära oss många dansteg och då gjorde vi en koreografi( eller vad det nu heter) Av danstegen.
Och jag måste gå om 4 minuter.



Hejdå



Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0