Bilder!

Hejsan!
Idag ska jag tii kyrkan :( :( Och jag maste.
For att min pappa har Amerikansk fotboll match, det ar i London. Och ingen ska kolla sa jag ska inte folja med. Det kommer bli hela dagen. Sa jag foljer inte med. Sa da maste jag till kyrkan med farmor. Nu kommer bilder!!

 Vi akte o bowlade i bowlplax. Jag var battre an min pappa, men jag hade staket och han hade inte.
 Fula bowlings skor.
 Nar jag kastade bowlingsklotet.
 Nar jag vantade. det var lite morkt??
 En mosque
 I sverige sa har vi rulle men i asda(affaren) sa har de som i bilden. Det ar ju mycket enklare.

 Jag med pappas utrustning. Men det var inte allt.
 

 Pappa.

 Men hjalmen.
 Jag satt pa trappsaken.
 Trojan var for liten (NOT)
 Ha ha. Dwight sa att parfyumen han hade luktade som en tjej. Och nar jag luktade sa luktade det som en tjej. Och Dwight sa att jag skulle lukta pa den nar vi kom hem. Och det luktar som en tjej sa jag fick den. Mohahaha. Den var typ ny. Han fick den av en tjej. Och det ar versace.
 Min pappa sa kolla. Han hade en pase. Han oppnade den sa sag jag har. Forst sag det ut som en peruk  men sen sa sag jag att det var konstig formad. Jag ba eww varfor har du sparat ditt har. Han sa for att det ar mitt har. Jag bara skrattade. Human hair.

Nu ar det slut pa bilder!



Hej da.


Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Tack för bilderna !

Det är kul att se och veta hur du har det.

2009-08-02 @ 11:54:53
Kenneth

Glömde fråga.

Vilken kyrka tillhör de?

Lutheranska eller katolska

2009-08-02 @ 14:52:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0