1 Första skoldagen.

Hej!
Idag började jag skolan kan man säga.
Det var faktiskt kul vi är inte så många i klassen. men det kom många  nya tjejer. Som jag alla är vän med alla. Först var det upprop. Sören pratade i hundratals år. Bla bla bla......
Sen så gick vi ner till vår klass. Sen så hade vi rast. Det var fan pinsamt. Vi stog där och var helt tysta. Men på rundvandringen så kändes det som att vi kände var vänner. Och på lunchen satt alla tjejer tillsammans
Sen så slutade vi efter lunch Alla tjejer var tillsammans efter skolan. Det var skitkul. Men det jobbiga har inte börjat än.
PÅ onsdagar kommer vi börja 9.10 o sluta 16.05. Helt sjukt. I femman slutade man 15.05 och började 08.15. Men vi hade EV.
Nu ska jag adda all tjejerna på facan,pea och msn så jag måste gå nu.



Hejdå


Puss<33


Kommentarer
Anonym

Vad roligt att skolan har börjat så att du har något att skriva om i bloggen ;-))

2009-08-19 @ 20:36:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0