Laddar ner musik :)

Hejhej!
Visst är det dåligt att youtube har börjat med reklam? Så onödigt-.-
Tycker jag iallafall XD
Hehhe.
Idag var det skolan, det gick väl bra. Inga läxor än.. Men alla har engelska läxa men om man har gjort klart det så har man ingen läxa, och jag gjorde klart så jag har ingen läxa.
Efter skolan så åkte jag hem. Det var rätt så fint väder sen så typ vid näst sista hållplatsen så börja det SPÖREGNNNNAAA! Guud vad det regnade.
Jag tänkte stanna i busshållplatsen och vänta till regnet hade lugnat sig men jag sprang hem istället xD
Smart va? Blev helt blöt... Imorgon kommer det tydligen vara varmt hoppas det också!
Kan träningen börja snart? Ohh längtar väldigt mycket. Men hoppas det är okej med mitt knä så jag kan träna.
Jag skadade eller skadade skadade jag gjorde illa mig  på en uppvärmningen. Vi skulle springa och snurra runt och jag fällde mig själv och nånting hände med knäet. Men hoppas det är bra...
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0