Vinst och förlust

Tja!
Igår vann vi matchen mot Uppsala U18! 64-53 tror jag det blev. Vi ledde med 20 ett tag men sen så blev det att vi vann med 10 poäng. Jag gjorde 8 poäng och 12 returer, har jag räknat ut. Kollade igenom matchen som Kenneth hade filmat. En timme efter matchen var det dags för U20 match. Kul... Haha lite segt faktiskt. Vad finns det att säga om matchen? Än att vi förlorade stort ;) Aja jag gjorde bara 2 poäng den matchen och 13 returer.
Min axel hoppade lite ut led och min tumme är stukad -.-
Idag har jag varit ledig, bara chillade, träning med damerna och juste jag fick en låsning i ryggen som fortfarande gör ont.
Imorgon är det praktik!




Hejdå



Puss<3:love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0