Slut med praktik och nu är det lov

Glad påsk gott folk!
Igår var sista dagen på praktiken! Gud vad 4 veckor har flugit förbi, det känns som det va igår jag satt i klassrummet ;) Nä det va en lögn! Men iallafall jag har haft det jättekul att lära känna alla boenden och personal! Så gulliga några boenden va när jag sa att det var min sista dag. Haha en sa "föralltid?, du passar så bra i yrket, pratar bra med patienterna, lycka till, plugga hårt, hoppas du kommer tillbaka". Kommentarer som glädjer än :)
Min handledare rekommenderade mig till chefen så efter juni kanske jag kan börja arbeta som helgarbetare. Kul!
Dessutom gick min slutbedömning suveränt!




Hejdå




Puss<3 :love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0