Silvermedaljörer iallafall

Hej!
Igår hade vi U20 final! Det var typ första gången vi var i final på något så stort. Det var skit kul! Kommentator, matchen finns på webb-tv, prisutdelningen och etc.
Vi mötte Södertälje och de hade 5 ligaspelare med sig.
Först var det en jämn match men sen så började de dra ifrån, vi förlorade med rätt så mycket!
Jag gjorde 4 poäng, jag spelade rätt så bra faktiskt. Dock så fick jag en hård smäll av en spelare på huvudet, så jag har fortfarande ont i huvudet!
Självklart var det surt att vi förlorade men det var ändå kul att vi kom till finalen!



Kommentarer
Kenneth

Du gjorde en jättematch.
Jag hörde kommentatorerna berömma dig för returtagningen under korgarna.
Det är ju det jag sagt !
Det är plus och minus-statstiken som räknas.
GRATTIS till medaljen !

2013-04-29 @ 19:08:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0