Kan min dag bli sämre??

Mm hej.
På idrotten idag har vi jävla orientering och jag HATAR orientering. När jag har vart hemna i typ 20 minuter va jag tvungen att följa med i hallen och jag trodde verkligen jag skulle hinna till bussen men nej det gör jag verkligen utan, utan jag blir en kvart sen. Får skjuts.
Springer upp till hallen lämnar mina saker och ut och löpa. Vi har börjat springa igen(tisdag). Kul, jättekul. Haha och efter träningen ska vi självklart göra våra armhävningar och situps. Efter det går jag ner och duschar sen så går jag upp till centrum och väntar på bussen, självklart är den sen, så sen att jag inte hinner ta bussen från Spånga -.- När jag väl sitter i bussen stannar den inte i Spånga Station utan fortsätter åka... Som tur var stannade bussen. Och nu går jag här arg och förbannad. Det tar liksom 20 minuter att gå hem och jag absolut inte träningsväskan med mig!!/ Dessuton måste jag hem och plugga -.- HERREGUD!!!/// orkar inte ens kolla om det är rättstavat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0