Så jävla skönt med en vinst!

Tja!
Igår var jag med Alice, alla andra var så tråkiga så de kom inte. Vi gick från stan till Slussen, hade inget annat och göra. Sen så åkte vi till Fridhemsplan och satt på Västermalms gallerian. Skulle möta Jessica vid 18 och Alice skulle möta Carlos och Jeremias. Skulle följa med men hann inte för att jag skulle träffa Jessica.
När jag träffade Jessica åkte vi in till Hötorget, gick runt lite även om allt var stängt sedan gick vi och åt i Kungshallen.
Efter det åkte vi till Julia och överraskade henne, haha hon blev inte så överraskad! Haha aja, vi va hemma hos henne lite, snackade om våra nuvarande gymnasium och massa annat.



Idag var det match mot Täby! Och vi vann med 11 poäng. Så himla skönt faktiskt! Jag gjorde 6 poäng :)



Hejdå



Puss :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0