OPS! :O

Haha hej!
Kände att det var dags att blogga lite? ;) har varit väldigt upptagen! Nu är jag också rätt så upptagen men bloggar ändå.
Haha kan ju berätta att det inte gick så bra för oss i RM för typ en och en halv vecka sen :( och jag blev chockandes matchens lirare på första matchen och på sista matchen blev jag utfoulad. Det var vid tredje perioden så det var rätt så surt! Men det var kul ändå :)
Förra macthen var det sista seriematchen och det blev vinst!! :D Mot täby som vi förlorade med i RM, så det var väldigt nice. Tack vare den vinsten kom vi till A-slutspel som spelas nu i helgen :)
Idag har jag Natasha och Ben filmat lite på vår film. OM den blir bra kanske jag lägger upp den. Vi håller på med att göra filmer på bild/film och drama lektionerna :)
Och nu måste jag fortsätta med biologi :(
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0