VIDARE I FINAL EIGHT!! :D

Tja tja!
Spelat RM nu i helgen och är vidare!! Så grymt :D Den enda matchen vi förlorade var mot solna med 4 poäng. Fick en allergisk reaktion vid andra halvlek-.- Misslyckade med sprutan så fick åka ambulans in till sjukhuset! Igen... Men det var inte så farligt som de andra gångerna där jag var tvungen att bli inlagd:P Det var tack vare att jag tog tabbleterna och bricanyl innan ambulansen kom :D Aja fick inte spela andra matchen igår av läkaren men jag fick spela idag :) Vi vann den den andra matchen, det va lite jobbigt att spela match efter alla mediciner men, men Så vi är vidare!! Hahah efter den matchen så åkte man ju hem och sen hade vi en till match mot solna branten i dam 2-.- Om jag ska vara ärlig så var den matchen väldigt tuff! Det var väldigt svårt att sätta screen när de tryckte som bara den-.- Men vi förlorade med mindre poäng den här matchen än vad vi gjorde första gången vi mötte de med en match i benna :p
Hejdå
Puss<33 :love:
Det här inlägget skulle typ publiceras i söndags men... ah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0